Добрался до mfa
"Don't know if anyone has posted this before (search is still down...). But when I was reading the topic on the high beam on with no keys in for acc operation, I remembered I had a tweak some where concerning the MFA.
So here it goes. Put your key in (no turn yet). Press and hold the MFA button. Turn key to acc. position. Turn key all the way back. Turn key again to acc. position (no, it's no joke... ). Release the MFA button.
You are now in the 'secret' MFA operation mode. Below you see a overview of what the codes and numbers mean. Nice gadget: the digital rev counter
MFA switch on position 1:
1. Engine code
2. Land code
3. Speedometer
4. Upper rev limitter
5. Lower rev limitter
6. Decelaration fuel pressure
7. Display test
MFA switch on position 2:
1. Test programm of programmed bytes
2. G60 pressure meter
3. Digital rev counter
4. Fuel usage (like normal)
5. Signal from speedo sensor
6. Oil temperature (like default)
7. Ambient temperature (like default)
The codes given below are for G60 (see MFA2-2). But they also work for 8v and 16v (without the boost pressure off course...)
MFA menu will go back to deafult when you turn to key back and turn it to acc. mode again (without pressing the MFA button off course).
Hope you enjoy it all and that I am not telling a 'tale' you allready know cause it was plenty off time on Vortex"
Всё круто теперь на втором режиме видно как дует мой итон.
На холостых 500-520
при байпасе скадывает до 260
максимум 1900
Супер , Круто только что это значит вообще?
Из мануала и прирмерно подкидывая цифры могу сказать что 1700 это 0.96 бара где то, но моё предположение крайне не верно потому что мой компрессор не может дуть 1.3 бара =) ну воооообще никак.
Вот и вопрос что значат эти цифры, кто знает, в поисковиках найти такую инфу крайне не удаётся.
"Don't know if anyone has posted this before (search is still down...). But when I was reading the topic on the high beam on with no keys in for acc operation, I remembered I had a tweak some where concerning the MFA.
So here it goes. Put your key in (no turn yet). Press and hold the MFA button. Turn key to acc. position. Turn key all the way back. Turn key again to acc. position (no, it's no joke... ). Release the MFA button.
You are now in the 'secret' MFA operation mode. Below you see a overview of what the codes and numbers mean. Nice gadget: the digital rev counter
MFA switch on position 1:
1. Engine code
2. Land code
3. Speedometer
4. Upper rev limitter
5. Lower rev limitter
6. Decelaration fuel pressure
7. Display test
MFA switch on position 2:
1. Test programm of programmed bytes
2. G60 pressure meter
3. Digital rev counter
4. Fuel usage (like normal)
5. Signal from speedo sensor
6. Oil temperature (like default)
7. Ambient temperature (like default)
The codes given below are for G60 (see MFA2-2). But they also work for 8v and 16v (without the boost pressure off course...)
MFA menu will go back to deafult when you turn to key back and turn it to acc. mode again (without pressing the MFA button off course).
Hope you enjoy it all and that I am not telling a 'tale' you allready know cause it was plenty off time on Vortex"
Всё круто теперь на втором режиме видно как дует мой итон.
На холостых 500-520
при байпасе скадывает до 260
максимум 1900
Супер , Круто только что это значит вообще?
Из мануала и прирмерно подкидывая цифры могу сказать что 1700 это 0.96 бара где то, но моё предположение крайне не верно потому что мой компрессор не может дуть 1.3 бара =) ну воооообще никак.
Вот и вопрос что значат эти цифры, кто знает, в поисковиках найти такую инфу крайне не удаётся.